dilluns, 26 de juny del 2017

Activació IC Dia 3




Hi han instal·lat quatre programes, a l'implant. Aquesta primera setmana tinc el programa 1, que suposo que és fluixet. El so d'ambient no és gaire fort, però no hi estic acostumada. Fins ara, i fa molts anys, havia de ser un soroll fort o d'una gravetat determinada perquè el sentís. Per exemple jo podia estar llegint tranquil·lament mentre al meu costat algú sentia música o mirava la tele. Ara no, ja no el puc obviar. La música, les converses, la tele... és un so constant però que no entenc i que ja no sé discriminar. El resultat és que, al cap d'una estona, m'atabala i voldria desconnectar-me. No, no ho faig perquè forma part de la rehabilitació, em toca acostumar-me.

Les veus segueixen igual, la meva també. Visc a Kraftwert "Automatic robot" ;) . El nivell de comprensió millora molt, per això. Seguim. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada