dimecres, 28 de juny del 2017

Activació IC Dia 5




Tv3 va programar un documental sobre ciborgs, i hi sortia un programador informàtic alemany amb dos implants coclears. Em va agradar que la seva definició de la percepció del so fos "tot sona una mica esfèric, una mica com si fos tecno", coincidim, encara que ho explica millor que jo ; També diu que t'acabes acostumant i que vol aconseguir programar els seus implants ell mateix, perquè vol explorar els límits, com ara ser capaç de "sentir" els ratpenats. Ara per ara jo sóc més mesurada en els meus desitjos, amb la primera part de la frase anterior ja faria. 

Moltes persones que surten al documental es modifiquen per explorar, per investigar, per gaudir d'una percepció superior. Em costa imaginar-me passant per quiròfan per gust. La inserció de l'implant coclear va anar bé, però ho vaig passar força malament els primers dies. De fet, hi ha qui ho fa per motius estètics i jo tampoc ho faria. Això sembla una mica més friky, però trobo que ve a ser el mateix... 
Ara que les investigacions per pal·liar malalties com el Parkinson, l'alzheimer, per fer bategar un cor danyat, etc. són molt esperançadores. Estalviaran, si tenen èxit, tant patiment!

http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/sense-ficcio/ciborgs-entre-nosaltres-a-sense-ficcio/video/5674976/

Avui he sentit el vent en els dos sentits i amb el dos sentits possibles. Valguin totes les redundàncies, les esfèriques i tot. 

(imatge extreta del blog: http://dreamscatchers.blogspot.com.es/)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada